صفحه اصلی روی خط خبر انتقام كبير در راه است!

انتقام كبير در راه است!

0 خواندن ثانیه
0
0
507

در ایام كرونایى که ویروس كووید١٩ همۀ كشورهای جهان را در غم و هراس و رنج و بیماری و بهت فرو برده است، جناب فرزام کمالآبادی، رهبر در سایۀ بهائیان «چین» و عنصر مرموز، تشكیلاتى و كارگزار بینالمللی بیتالعدل در کلیپی اظهار داشته است كه: «این‌‌ها اولش است و انتقام اکبر کبیر بهاءالله در پیش است»!

این فرمایش ایشان بدین معنى است كه این عضو تشكیلات بهائى، معتقد است كه ویروس كووید ١٩ كه به عدد نوزده (عدد مقدس بهائیان) هم مفتخر است، توسط جناب بهاءالله، ارسال شده است تا از مخالفان آیین بهائى انتقام بگیرد و تازه انتقام بزرگتر در راه است تا انتقام اكبر كبیر از جهانیان گرفته شود! لابد به این جرم كه چرا هفت میلیارد انسان روی زمین به آیین بهائی اقبال ننمودند و تعداد واقعی بهائیان بعد از ١٨٠ سال از حدود دوملیون نفر تجاوز نکرده است!

جناب كمالآبادی در گشتوگذارهای مأموریتی خود، ازسوی تشكیلات اسرائیلنشین، به دیدار جوبایدن نامزد ریاستجمهوری ٢٠٢٠ آمریكا هم شتافت و هدیهای به رسم قدردانی به ایشان تقدیم نمود و مذاكرات محرمانهای هم انجام داد. جالب است بدانید جوبایدن معاون رئیسجمهور سابق امریكا و نامزد فعلی انتخابات ریاستجمهوری ٢٠٢٠ كه در نوامبر امسال برگزار مىشود، همان كسی است كه بهعنوان سناتور ارشد به حملۀ آمریکا به عراق در سال ٢٠٠٦ رأی مثبت داد و طرح تجزیۀ عراق به سه بخش کردنشین، شیعهنشین و سنینشین را مطرح کرد. او همچنین به گزارش رادیو فردا، به شبکۀ اول تلویزیون اسرائیل گفت: «من یک کاتولیک معتقد هستم و مانند هر کاتولیک، سرسختانه بر این اصل پای میفشارم که یک کاتولیک خوب قبل از آنکه مسیحی باشد، باید یک یهودی خوب باشد و من نیز پیش از آنکه مسیحی باشم خود را یک یهودی میدانم و نه تنها این، بلکه افتخار دارم که بگویم که من یک صهیونیست هستم و به صهیونیست بودن خود افتخار میکنم و به وجود اسرائیل و ملیگرایی یهودیان سخت پایبندم». حال فكر مىكنید جناب فرزام كمالآبادی به نمایندگى از تشكیلات بهائى چه مذاكرات محرمانهای با این نامزد ریاستجمهوری آینده امریكا داشته است و چه دادوستدهایی درحال انجام است؟ فرزام كمالآبادی برادر فریبا كمالآبادی، یکی از اعضای كادر رهبری بهائیان ایران است كه بهعنوان یك بهائى به عدم دخالت در سیاست و اطاعت از حکومت‌‌ها معتقد است! ولی در واقع خود بازیگری فعال در عرصهٔ سیاست است، باید در مقالهٔ مستقلی جایگاه مقدس کوه صهیون و اندیشهٔ صهیونیسم در تفکر بهائیت مورد بررسی مستند قرار گیرد تا روشن شود که فصل مشترک و بایدنها و فرزام کمال آبادیها در کجاست.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری توسط سردبیر
بارگذاری در روی خط خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی

محيط علم و فضل و ادب؛ استاد سيدمحمد محيط طباطبائی: تحقيقاتی ويژه در آثار بهائی

عبدالحسين فخاري چکیده   استاد سیدمحمد محیط طباطبائى (۱۲۸۰-۱۳۷۱ش) از برجسته‌ترین پژوهش…