صفحه اصلی روی خط خبر همزيستی با طعم خون

همزيستی با طعم خون

0 خواندن ثانیه
0
0
300

امارات متحدۀ عربی، پس از آنکه با متحدش عربستان سعودی، بمب‌هایش را با چراغ سبز امریکا و اسرائیل بر سر مردم مسلمان یمن فرو ریخت و این کشور را به ویرانه‌ای تبدیل کرد و ده‌ها هزار کودک و زن و مرد یمنی را به خاک و خون کشید، و نیز بعد از آنکه روابط مخفی‌اش را با اسرائیل، آشکار کرد و پرچم اسرائیل را بر فراز سفارت این کشور در ابوظبی به اهتزاز در آورد، روابطش را با تشکیلات بهائی ــ به‌عنوان متحد اسرائیل (مطابق گفته خانم روحیه ماکسول همسر شوقی افندی) ــ هم ارتقاء داد و همایش شیوه‌های همزیستی ادیان برگزار کرد.

تیرماه ۱۴۰۰، در ابوظبی، همایشی برگزار شد و از نمایندگان جوامع دینی به‌منظور کاوش درجهت وحدت فکر و حمایت جمعی در راستای بهبود اجتماع و دعا برای بهروزی مردم امارات! دعوت به عمل آمد. لابد دعا کرده‌اند که این کشور بعد از یمن در تخریب و کشتار دیگری از کشوری دیگر توفیق به دست آورد. نماینده تشکیلات بهائی نیز در این همایش، میدان‌داری کرد و خود را پیشتاز در تساوی حقوق زن و مرد، معرفی نمود و اظهار کرده کشور ما (امارات) تجربه‌ای مهم در گفت‌وگو دارد و بر چگونگی پرورش همزیستی گسترده‌تر تمرکز کرده است.

باید به خانم رؤیا ثابت تبریک گفت که به همراه امارات، بهترین همزیستی‌ها را در سایه هدایت‌های اسرائیل و امریکا با همسایه‌اش یمن در چند سال اخیر نشان داده و زرادخانه‌هایش را با متحدش اسرائیل برای اهداف بعدی، کاملاً تجهیز کرده است، اما نامش را همایش همزیستی می‌گزارد تا در قالب فرهنگ بهائی برای تسخیر جهان مطابق مراحل وصول به حکومت جهانی بهائی، هموار کند. آری، امارات برگزار می‌کند: همراه با تشکیلات بهائی، همزیستی با طعم خون!

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری توسط سردبیر
بارگذاری در روی خط خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی

محيط علم و فضل و ادب؛ استاد سيدمحمد محيط طباطبائی: تحقيقاتی ويژه در آثار بهائی

عبدالحسين فخاري چکیده   استاد سیدمحمد محیط طباطبائى (۱۲۸۰-۱۳۷۱ش) از برجسته‌ترین پژوهش…