صفحه اصلی روی خط خبر سیصدوپنجاهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانی

سیصدوپنجاهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانی

0 خواندن ثانیه
0
0
593

گزارش نمایشگاه ارومیه

سیصدوپنجاهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانی در تاریخ ۲۰ تا ۲۵ شهریور سال ۱۳۹۷ در ارومیه برگزار شد. انتشارات گوی با نشریات خود همراه با کسب نمایندگی انتشارات منیر در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. این اولین تجربه نمایشگاهی انتشارات گوی در ارومیه بود.

از نکات بارز این نمایشگاه می‌توان به حضور انتشاراتی‌ها و بازدیدکنندگان اهل تسنّن اشاره کرد. بازدیدکنندگان طیف وسیعی از پیر و جوان، کارمند و بازنشسته و مغازه‌دار، طلبه و روحانی، استاد و دانشجو و حتی مسئولان رده بالای سازمان ارشاد را تشکیل می‌دادند. افراد مختلف دیدگاه‌های گوناگونی درباره‌ی بهائیان داشتند. بعضی معتقد بودند که لازم است با شدت عمل بیشتری با بهائیان برخورد شود و بعضی دیگر به فکر حقوق پایمال شده‌ی بهائیان بودند.

برخی که قبلاً فصلنامه را دیده بودند، از کار وزین و دقیق علمی صورت‌گرفته تعریف و تمجید کردند. بسیاری هم به‌دنبال آگاهی بیشتر در مورد آیین بهائی و بهائیان بودند. در این میان البته بعضی به جای کار نگارشی، روش‌های دیگر در ارائه‌ی مطالب را مفید می‌دانستند و سلیقه‌ی آنان با کارهای هنری بیشتر موافق بود.

امیدواریم توانسته باشیم قدمی در راه ارائه‌ی کارهای علمی مؤسسه‌ی بهائی‌پژوهی و رساندن مطالب موردنظرافراد علاقه‌مند برداشته باشیم.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری توسط سردبیر
بارگذاری در روی خط خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی

محيط علم و فضل و ادب؛ استاد سيدمحمد محيط طباطبائی: تحقيقاتی ويژه در آثار بهائی

عبدالحسين فخاري چکیده   استاد سیدمحمد محیط طباطبائى (۱۲۸۰-۱۳۷۱ش) از برجسته‌ترین پژوهش…