صفحه اصلی روی خط خبر همراهی بهائیان با دشمنان ایران

همراهی بهائیان با دشمنان ایران

0 خواندن ثانیه
0
0
554

مرگ مک کین و عکس کاویان صادق‌زاده با او

خبر مرگ سناتور جان مک کین در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، سر فصل خبر بسیاری از نشریات مهم دنیا بود. عده‌ای همچون کاویان صادق‌زاده میلانی، مبلغ فعال بهائی، با اظهار تأسف از مرگش، او را جمهوری‌خواه اخلاق‌مدار و انسانی وطن‌دوست معرفی کردند.

این درحالی است که عموم کسانی که وی را می شناسند، او را  بی‌رحم، جنگ‌طلب، دلال اسلحه و تندروترین سناتور ضد ایرانی، خواندند. در انتخابات ریاست جمهوری  ۲۰۰۸ امریکا، زمانی‌که در مقابل دوربین تلویزیون از سناتور مک کین، کاندیدای ریاست جمهوری و رقیب باراک اوباما پرسیدند درصورت پیروزی در انتخابات با ایران چه می‌کنی؟ یک‌باره با لبخندی به پهنای صورتش زیر آواز زد که : “بوم، بوم، بوم” یعنی: جنگ و بمباران ایران!

گرچه مرگ سناتور آمریکائی واقعه‌ی مهمی در مطالعات بهائی‌شناسی نیست، ولی مطلب حائز اهمیت اظهار علاقه‌ی جناب کاویان صادق‌زاده، مبلغ فعال بهائی و رابط ویژه‌ی بیت‌العدل است که بدون رعایت حکمت، ذوق‌زده شده و عکس یادگاری خودش را با مک کین در صفحه‌ی فیس بوک قرار داده و در مرگ او شیون کرده است. این کار او یادآور آن است که ستیزه‌جویان سلفی – وهابی نیز در سفر محرمانه‌ی مک کین به سوریه، با او عکس یادگاری گرفته و منتشر کردند.

ازآنجاکه کاویان میلانی چهره‌ی شناخته‌شده‌ای از بهائیان و از نزدیکان بیت‌العدل و مبلغان فعال است، اقدام او می‌تواند قرینه‌ای بر وابستگی و هماهنگی تشکیلات رهبری و فعال بهائی با دشمنان قسم‌خورده‌ی ایران باشد.

اقدام جناب میلانی خط بطلانی بر این عبارت منافقانه و فریب‌کارانه‌ی شوقی‌افندی، آخرین رهبر بهائی است که گفت: ” نگذارید گمان كنند كه بهائیان تعلق به وطن خویش ندارند، بلكه براستی بدانند و یقین نمایند كه از همه بیشتر و از همه مخلص‌تر و از همه ثابت‌ترند!!”

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری توسط سردبیر
بارگذاری در روی خط خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی

محيط علم و فضل و ادب؛ استاد سيدمحمد محيط طباطبائی: تحقيقاتی ويژه در آثار بهائی

عبدالحسين فخاري چکیده   استاد سیدمحمد محیط طباطبائى (۱۲۸۰-۱۳۷۱ش) از برجسته‌ترین پژوهش…